lördag 28 maj 2011

Läger med Vargen ;0)

Denna helgen är hela Familjen på äventyr, vi är på läger med vår varg ;0)
Pappa tränar med Flexa och jag och Mamma är med och tittar på.
Flexa får bita i farbror Oves arm?! ;0)
men Mamma har förklarat att det är inte farligt för han har en extra tjock arm på sin arm så det gör inte ont,, ;0)

Tur för nu har Pappa oxå börjat med detta dom kallar sig figurant, lite läskigt tycker jag när det hänger stora hundar/varg i armen på Pappa men om Mamma säger att det inte är farligt så litar jag på henne =0)


Pappa


Ove


Pappa Flexa och Ove :0)



Ove klär på min Pappa? Trodde vuxna kunde göra det själva? Tydligen inte,, ;0)

i morse var vi även ute i terrängen och gick, då hängde jag i min Babybjörn innanför Mammas jacka. Varmt o gott var det och jag sov så gott i flera timmar medans Pappa och Flexa spårade.. Mysigt att vara ute i friska luften =0)


Mamma och Jag ute i det gröna =0)

Nu är hela Familjen trötta så nu säger vi Natti Natti Zzzzzz =0)

Kramar//Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar