onsdag 11 maj 2011

Nya & gamla Grannar ;0)

Som sagt jag bor på Landet!
Och vi har en jätte stor hage nedanför vårt hus och i vanliga fall brukar det vara kor o kalvar här på vår och sommar.
Men i år visste vi att bonden inte skulle ha det så vi har väntat med spänning på vad som ska finnas i hagen i år!
Japp det är sånt här vi lantisar tycker är spännande hihi ;0)

Kanske min Mamma behöver komma hemifrån lite åka in till staun och träffa lite folk?! ;0)
Men men jag tycker om min Mamma i alla fall ;0)

Och nu är det ngr djur som min Mamma gillar väldigt mkt som kommit till vår hage nämligen Hästar!! =0)
Mamma är glad och då är jag oxå glad! ;0)
Vi ska gå och hälsa på dom sen och mata dom med morötter!
Gisses vad spännande ;0)
Här kommer bilder,,



Nya grannar,, Madde hette den bruna hästen fin va! =0)


Och här är jag med oxå fast som vanligt sover jag ;0)


Gamla grannar,, Fast dom fins fortf. Kvar här i Gredeby men i en annan hage länge bort :0)
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar