fredag 13 maj 2011

Uppvisning av mig! ;0)

Igår var vi på min Farfars jobb och jag fick träffa hans arbetskompisar Jörgen och Leif, Mkt trevligt =0)
Jag var vaken en stund och visade upp min bästa sida och det verkade dom gilla så jag blev poppis ;0)
Mamma och Pappa fikade lite och jag sov gott på Farfars kontor ;0)



Och efter det var det dax att åka till Farmors jobb, hon jobbar på en förskola där var det massor med barn! =0)
Hjälp! och massor med tanter som var väldigt nyfikna på mig och ville bara att jag skulle vakna så dom kunde få se mig ordentligt. För Farmor hade visst pratat väldigt mkt om mig både till barnen och tanterna och berättat hur söt jag är hihi Pinsamt ju ;0)
Men jag fick ju visa upp min bästa sida här oxå en stund, och dom verkade gilla mig =0)
det var en riktigt rolig farbror som jobbade där oxå honom skrattade jag åt i sömnen, då är man rolig ;0)
Hoppas jag hamnar på en så trevligt Förskola när det är dax för mig, men det dröjer ett tag för nu ska Mamma och jag vara hemma och hitta på bus! ;0)

Kramar/Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar