torsdag 26 maj 2011

Babycaf'e och 2 Mån. Kontroll..

Idag har jag och Mamma varit med Zandra och Nico (våra grannar) på Babycaf'e =0)
Nico är 12 dagar äldre än mig, kul med en kompis här ute på landet ;0)
Jag och Nico låg och sov en stund medans våra Mammor babblade, vuxna gör det ganska mycket har jag upptäckt speciellt Mammor?
Jag försöker härma henne men det kommer bara massor med saliv och öhhh ahhh typ? Men det kommer när jag blir äldre säger Mamma så det är bara att fortsätta öva antar jag ;0)

Här är vi..


Jag och Nico slappar lite :0)


Nico var en riktig vilding ;0)



Här e Nico och hans Mamma Zandra :0)


Efter vi varit på Babycaf'et så var det dax att gå till Bvc tanten igen hmm inte kul :0(
Dom ska väga och dra i mig så dom kan se hur lång jag är det är lite obehagligt :0(
Idag vägde jag 5760 g var 59,5 lång huvud 39,8 =0)
Allt var som det skulle med mig, visste jag väl ;0)
Allt var bra fram till det kändes som Mamma hade övergivit mig, doktorn va snäll men hon är ju inte min Mamma! så då blev jag väldigt ledsen så Mamma fick trösta mig gick sådär, tur det var klart så vi kunde åka hem..
och när vi satte oss i bilen satte Mamma på min favorit skiva med Bä bä vita lamm och ngr andra bra låtar och då somnade jag som en stock! ;0)

Jag och Mamma hann busa lite innan Pappa kom hem, hon är ganska rolig min Mamma skrattar åt henne ibland ;0)








När Pappa kom hem så åkte vi in till stan och shoppade lite och Mamma och Pappa åt sushi, det är tydligen rå fisk fy hur kan man äta sånt ;0(
Men Mamma och Pappa verka tycka det var gott i alla fall..


Så här ser sushi ut :0)

Spännande dag och det gjorde mig trött så nu är det dax att sova,,
Natti Natti,,




Zzzzzzzz

Kram//Iris




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar