fredag 20 maj 2011

Vad händer..

Jo det händer en hel del..

Först vill jag välkomna min nya kompis! Som föddes Ons 18 Maj henne kallar vi för Tösabiten för tillfället, för hennes föräldrar vet inte riktigt vad hon ska heta ännu. Men jag tycker det är ganska gulligt med Tösabiten ;0)
Så Grattis säger vi till hennes härliga Familj!! vi är super Glada!! =0)
Här har vi henne visst e hon söt!! ;0)



I Ons var jag på BVC och då vägde dom mig, fy varje gång vi ska dit så sover jag så gott!
Dålig planering av Mamma tycker jag, så denna gången fick hon en liten hämd i näven hehe bajsade lite kan hon ha ;0)
Jag väger nu 5650 g så jag växer precis som jag ska, Vad kan jag säga min mamma har världens bästa mat helt enkelt ;0)
Nästa v är det läkarundersökning låter läskigt men det ska visst inte va så farligt säger Mamma :0)

Idag Fre var jag och Mamma i stan och träffade kompisar såå mysigt, en ny söt kille var med han ska heta Charlie han är ngr v yngre än mig och som sagt super söt! Så jag gav han en mössa som Mamma och Mormor sytt passade perfekt! =0)
Medans Mamma och dom andra tanterna babblade så sov jag mest men lite vaken var jag, så många nya ansikten som jag var tvungen att inspektera ;0)
Ngr bilder blev det,,



Två av Mammas Tant-kompisar ;0)
Veronica och Tessan jätte snälla tycker jag =0)


Charlie söt va ;0)


Tyra nyvaken ;0)

Pappa och jag har börjat gå kvällspromenader, i vanliga fall brukar det bara vara han och grannen Stefan och så vovvarna. Men nu e jag så stor så jag kan sitta i Babybjörn så nu kan jag oxå hänga med! Yes!! ;0)



Pappa och jag=0)

Önskar er en trevlig helg,,
Kramar//Iris
-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar