måndag 23 maj 2011

Sköna Söndag..

Ingen stress hela Familjen tog det lugnt och mös i sängen, Pappa och jag vaknade sist..
Men vi vaknade redan kl 08:00 Mamma sa att innan jag föddes fans det inte en chans att dom gick upp så tidigt, tur jag finns nu då så dom inte sover bort hela dagen ;0)

Vi gick på en långpromenad in till Nättraby, på vägen stannade vi för att hälsa på våra nya fina grannar Hästarna..
Hmmm en av hästarna hade himla konstiga solglasögon?

Vargen och en häst pussade varandra under taggtråden såå gulligt tycker jag, tyvärr finns inget bildbevis på det kanske nästa gång :0)

All denna friska luft gjorde mig så trött så jag somnade och sov nästan hela promenaden, på vägen hem köpte Mamma och Pappa varsin glass riktiga gottegrisar dom där två ;0)

Efter promenaden blev det lunch i det gröna, Mamma och Pappa åt varmkorv medans jag och Vargen mös i gräset Tycker så mkt om min varg hon e så snäll och håller mig ren och fin tur jag har henne =0)

Lite bilder från dagen..


Zzzzzzz ;0)



Visst är Pappa modig dom är ju ganska stora ;0)



Lekpaus ;0)



Pappa och jag städar kan behövas ibland :0)



Njuter med min varg i det gröna ;0)



Avslutar dagen med Mammamys
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar