söndag 8 maj 2011

Nu är jag här!

Eftersom jag har min släkt och vänner på olika ställen i både Sverige och utomlands så ville jag ju givetvis skapa en Blogg!
Så nu kan ni följa mig och se vad jag gör för framsteg och bus! ;O)

Jag kommer skriva inlägg och lägga upp bilder när tiden finns och det händer roliga saker, och även bara vardagliga saker så ni inte missar något ;O)

I Fredags blev jag 5 v och jag växer så det knakar, nu väger jag 5350g och är 56 lång..
Härligt säger Mamma och Pappa det gillar vi! =O)

Jag är oftast en snäll och lugn bebis men ibland får jag lite magknip och då kan jag hålla lite låda.
Men nu har jag fått Semper droppar och Pappa brukar göra magmasage och det har hjälpt ganska bra så nu känner jag mig bättre.
Men ibland skriker jag ju bara för jag vill ju ha lite Extra uppmärksamhet! Mina "Päron" (Föräldrar) måste ju få jobba lite kan ju inte låta dom ha det lätt som en plätt hela tiden ;O)

Och även om det kan vara lite jobbigt för dom ibland för jag byter ju rutiner titt som tätt, så tycker ju dom att jag är världens bästa Bebis! 
Finns ju ingen som är så Underbar som jag säger dom!
Bäst att fortsätta som jag gjort då verkar ju vara ett vinnande koncept! ;O)

2 kommentarer: