söndag 15 maj 2011

Idas Dop..

Mkt trevlig tillställning ;0)

Och snart är det min tur (19 Juni) då ska jag oxå ha en sådan lång fin klänning, den har både min Pappa och min Faster haft på deras dop.
Men min Mamma är lite orolig att den inte ska vara lagom för jag är tydlig lite stor ;0)
Men Farmor kan göra den större säger hon eller så syr hon en ny så det löser sig.
Tur jag har en Farmor och Mormor som syr så fina kläder till mig =0)

Ida var jätte fin idag och jag med för jag fick en ny klänning av Farmor och farfar som jag hade på mig =0)

Här kommer lite bilder från dagen,,



Jag i min fina Klänning ;0)


Ida döps,,


Fam. Larsson utanför kyrkan :0)


Jag och Pappa :0)


Jag min kusin (i magen) Faster Anna och Farbror Samuel :0)


Jag och Ida fina va =0)
-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar