tisdag 10 maj 2011

Min Kusin Isa och Jag =0)

Igår kväll kom min Kusin Isa och min Morbror o Moster på Middag det gillar jag för då kan jag gosa med min snälla kusin som väldigt gärna vill pussa o klappa på mig, lite jobbigt ibland för hon gillar min näsa väldigt mkt och ibland vill hon ta min?! :0(
Hallå har du ingen egen Lixom Nää det gillar jag inte! ;0)
Men det e kanske så dom gör i Frankrike?
hon har ju bott där så jag får väl ha lite överseende ;0)

Vi Tycker i alla fall det är jätte kul att ha dom hemma i Sverige ett tag så får vi se vad dom hamnar till hösten?
Min coola Morbror spelar nämligen hockey och då flyttar dom runt mkt, låter spännande tycker jag!

Mamma o Pappa har lovat att vi ska hälsa på dom vart dom än flyttar,
och då ska jag få se min första hockey match de ni snacka om att jag ska på äventyr! =0)
kramar/Iris



Titta så mysigt vi har det =0)


Puss puss,,





Isa gillar inte riktigt när vi blir fotade hihi ;0)

- Mamma iPhone

1 kommentar: