fredag 3 juni 2011

Bilder från veckan ;0)




Mormor var på besök med sin syster Annelie mkt trevligt! :0)


Jag är som gladast när jag sover ;0)



Sophie min nya kompis som jag fått av min Morbror Moster och kusin Mmm så gott! Hon e från France ;0)



Coola tjejer ska ha coola snuttefiltar denna fick jag av Mamma,, Jag Gillar!! ;0)



Äntligen har jag fått träffa min nya kompis Elsa, hon e så sööt! Och hon fick en likadan snuttefilt som jag har, så vi ska vara coola tjejer hon och jag! ;0)



Här leker min Varg med Elsas hund? ;0) den e fin och snäll, jag fick pussar av henne oxå.. som jag brukar få av Flexa det gillar jag killar lite hihi ;0)



Jag hänger lite i min soffa medans Mamma städar, jag gillar att suga på mina händer nu låter mkt och smakar gott!! Bättre än nappaen tycker jag, det gillar inte Mamma och Pappa hehe måste ju va lite busig oxå ;0)



Morfar och Mormor och Annelie var här igen och hjälpte Mamma och Pappa och fixa i vår trädgård, igår och vi mös och fikade och grillade!



Mammas tomater ;0)



Här står min Pappa och jag och hänger med min Morbror och min kusin Isa, dom kom på middag igår alltid lika kul tycker vi! :0)



Jag har en Cool "Kusse" ;0) ska bli som hon när jag blir stor ;0)





Hon har ju inte lika skön vagn som jag så hon fick
Låna min lite när hon var trött ;0)



Jag fick en jätte fin pyjamas av min kompis Edith! Hon och hennes Mamma Linda kommer och hälsar på oss nästa helg!! Vi längtar!! Dom har bott här innan men bor i Skövde, min Mamma saknar sin kompis Linda så dom kommer nog snacka mkt ni vet så som tanter gör ;0)



Här har jag Mamma och vargen morgonmys,,



Jag tränar med Pappa, Flexa och Drutten hejar på ;0)



Min kusin smakade glass för första gången, nästa år e det min tur! ;0)



Idag var vi ju då i Hoglandspark för första gången, m Hela Fam. Mkt trevligt :0)



Isa ;0)

Trevlig helg,,
Kramar// Iris!
- Mamma iPhone

2 kommentarer:

  1. Puss på Er! Vi saknar Er också! Får kolla på en ny tidpunkt snart! KRAM

    SvaraRadera