onsdag 22 juni 2011

Min händelserika vecka ;0)




Mamma jag o Vargen har varit på promenad i min nya Babybjörn mkt bra, sover gott i den ;0)



Min kusin har varit här igen och nu har Mamma och Pappa satt henne i arbete ;0)



Som belöning får hon gunga på min gunga ;0)



Morfar och Morbror hjälpte Pappa resa Partytält, Jag skulle ju döpas denna Sö och sen var det Party efter ;0)



Jag fick mitt första myggbett fy vad det kliar "Urk" ;0)



Har hört att dom här e inne även för vuxna, Undra om dom oxå har öppning i grenen så dom lätt kan byta blöja?! ;0)



Min katt Drutten vill gärna åka med Pappa och Vargen till jobbet, går ju inte Tokkatt! ;0)



Spanarn kanske dom kan ha ngn användning för han än då?! ;0)



På Lö kom släkten från Malmö, vi åt grillad korv till lunch på vår veranda.. Jätte mysigt =0)



Farmor passade på att mysa med mig =0)



Sedan var det dax för dop, bild i dopklänning kommer sedan ;0) detta var på partyt efter jag var prinsessa hihi ;0)






En hundvalp på besök, söt som socker säger Mamma fast inte lika söt som jag såklart hihi ;0)



Massor med folk en jätte kul dag!



Efterfest i min fina Bumbostol och Iron Maiden tröja som jag fick av Morbror Moster och kusin, Visst e jag Coooool!! ;0)



Jag blev så trött efter en hel dag med party, så jag däckade i Mammas Famn.. Zzzzzz ;0)



Oj jag har kräkits på Farmors och Farfars soffa, säg inget till någon.. Shhhhh,,, ;0)

Ha det Bäst mina vänner,,
Kram//Iris
-Mamma iPhone

1 kommentar:

  1. Hehe, roligt myggbett. Var det en indisk mygga, tro? Du är väldigt söt, Iris!

    SvaraRadera