söndag 12 juni 2011

Bilder från veckan,,




Sveriges nationaldag firade jag under parasollet och dagen till ära hade jag min Sverige outfit som jag fått av Pappa såklart ;0)



Hehe visst e jag Cool!! ;0)



Vargen höll mig sällskap medans Mamma och Pappa tvättade mattor, Mest Pappa dock för Mamma jobbade på brännan ;0)



Blev lite varmt sen så då blev det bara linne och solhatt ;0)



Jag och Mamma har passat på och träffa min kusin Isa i veckan med, för dom bor hos Mormor och morfar =0)
Isa tycker om mina fötter dom luktar nog gott hehe ;0)









Hihi det killar gott under fötterna ;0)



När man blir stor som Isa då byter mormor blöja på en på bordet?! Sen får man dansa lite där oxå det såg kul ut! Längtar tills jag blir 1år!! ;0)



En kväll var vi nere vid havet och Morbror badade med vovvarna Pappa var en badkruka och ville inte bada hihi ;0)



Morfar är oxå en badkruka han ville inte heller bada, fegisar ;0)


Nu vet jag att vargar kan simma ;0)



Min kompis Nico var här med sin Mamma Zandra och fikade såå mysigt tyckte jag och Mamma!!
Vi somnade för ni vet vad jag sagt innan tanter pratar mkt och det blir så drygt och lyssna på så då blir jag trött Zzzzzz ;0)



Nico somnade först,,



Jag tyckte Mamma kunde göra så här men icke,, Babbel Babbel ja ni vet ;0)



Sen var jag och Mamma och fikade hemma hos hennes kompis Veronica. och där fick jag träffa min nya kompis Charlie såå söt! Och min snälla Syssling Ludde som så snällt höll mig i handen.. Kan ju va lite läskigt när man kommer till nya ställen ;0)



Söta vi är va ;0)


I veckan har jag och Pappa haft väldigt mkt Myyys tid,, det gillar jag!! =0)












Vi var på stan med våra kompisar, här sitter jag och Pappa på Harrys med Robban och Aron Elsa sov och Mamma och Madde var och handlade ;0)
Det skulle bara bli en fika men slutade med en heldag på stan och middag hemma hos oss! Jätte mysigt tycker vi =0)



Här e jag och Elsa =0)



Och här myser Pappa med vargen o Elsas vovve ;0)



Mamma köpte två fina solhattar till mig!!



Vad tycks?!



Efter denna händelserika vecka kan man ju inte vara annat än Trött!!
Mamma och jag somnade tidigt igår ;0)

Kram till er alla där ute!!
//Iris,,
Mamma -iPhone

1 kommentar: