tisdag 28 juni 2011

3 mån kontroll ajaj :0(

För då var man visst tvungen att ta sprutor!!
Det var det ingen som sa till mig?! ;0(
Då hade jag aldrig gått med på att åka dit!! Grr,, ;0(

Först var tanten på Bvc snäll och gullade med mig sa att hon tyckte jag var söt osv,, ja ni förstår nog ;0)

Dom vägde mig 6780 väger jag nu..
och är 62,5 lång
Huvud 41

Jag var nöjd med resultatet ;0)



Och efter det satt jag och mös i Pappas knä och anade inte vad som skulle komma härnäst?!
Som en Blixt från ovan paoo smack!!
Där satt det en nål helt plötsligt i höger benet!
Och jag skrek! Och då börjar dom sjunga imse vimse spindel helt plötsligt??!!
Precis som det skulle ta bort smärtan Lixom?! ;0(

Och när jag börjat lugna ner mig sa det smack och så var det en ny nål i andra benet!! Aaaaj!!! Den gjorde riktigt ont, och sen kom det blod.. :0(
Men där var Mamma snabb och matade mig och det var bra kändes tryggt och sen var jag så utmattad så jag däckade i Mammas famn ;0)
Har sovit mkt idag tog på krafterna fy! :0(
Vissa barn får tydligen feber osv men inte jag (ännu i alla fall) bara trött... På Vuxna som e Elaka och sticker Nålar i mig!!! Fy på er,, ;0(



Nää nu ska jag sova,,
Natti Natti// Iris


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar