fredag 8 juli 2011

Lite bilder ;0)




Min Mamma gillar färger ;0)



Jag fick prova en klänning som min Mamma hade när hon var liten söt va ;0)



Vi hade grillkväll med grannarna och alla barnen var så snälla och passade mig och lekte med mig :0)









Fredrika och Gustav mina kompisar, vi kommer ha roligt ihop när jag blir stor ;0)



Alla åt glass...



Även dom vuxna hehe ;0)






Den här goda tuggisen fick jag av mina snälla grannar ;0)



Min Pappa är så rolig så jag skrattar så jag dreglar ;0)



Gustav o Fredrika
gillar oxå min Varg, hon e poppis,, ;0)




Elsa var på besök men hon var så trött så hon var ju inte så rolig ;0)



Tacka vet jag GredebyMaffian hehe ;0)



Hett ;0)



Jag o Ninen ;0)
Ha det gott,,
- Mamma iPhone

1 kommentar:

  1. Hej Iris.
    Nu har min mamma fixat google-konto så vi äntligen kan skicka hälsningar här igen =0)
    Hoppas ni har och har haft en bra semester.
    Kram Nico och resten av familjen.

    SvaraRadera