söndag 26 juni 2011

Åhh vilken Mysig vecka jag haft..

Hos Farmor och Farfar =0)





Farmor och jag har myst Jätte mycket!! Det gillar jag,, somnade i hennes famn.. Hon kan ju så många bra vaggvisor så man orkar ju inte hålla ögonen öppna ;0)



Zzzzzz ;0)






Sträcka på sig ordentligt måste man ju göra efter en härlig tupplur ;0)












Jag och Pappa tog sovmorgon på Midsommarafton så jag skulle Orka med dagens festligheter ;0)



Även Vargen sov lite längre med oss ;0)



Morgonmys =0)



Så här fin var jag på Midsommarafton, skorna har jag fått av Farmor =0)



Fin krans fick jag oxå,,



Jag och Faster ;0)



Vargen var oxå fin i min krans tycker jag ;0)



Min Farmor och Mamma köpte fina tröjor till Farbror Samuel och Farfar och Pappa så dom skulle vara fina och lika som bär på Midsommarafton,, visst var dom söta ;0)



Plockepinn och kubb blev det på kvällen roligt att se på dom galna vuxna hihi ;0)



Mamma och Pappa vann ;)



Jag har världens roligaste Farbror och Faster dom leker och busar med mig hela tiden,, Samuel lär mig Spanska så jag ska kunna prata det sedan,, bra att kunna då kan jag och min kusin (som ligger i Fasters mage) prata utan att Mamma och Pappa fattar vad vi säger,, Perfekt ju!! ;0)



Hihi Galen Spanjor ;0)



Somnade sent men jag sov gott i Mammas famn välinpackad så jag inte skulle frysa,, =0)

Tack Farmor Farfar för vi fått bo hos er,, vi har haft en jätte mysig vecka med er,,
Och givetvis var det mysigt att få träffa Faster och Farbror Samuel =0)
Bu längtar jag efter att min lilla kusin ska komma, inte långt kvar nu ;0)

Nu är vi snart hemma i Karlskrona igen bäst att blunda en stund då ;0)




Ha det Gott go vänner,,
Kramar//Iris
- Mamma iPhone

1 kommentar:

  1. Nänänä, det där kallas inte att sträcka på sig, det kallas Disco Fever! Heja Iris Travolta!

    SvaraRadera