lördag 25 februari 2012

Träden faller!!

Vår snälla Bonde har hjälpt oss att fälla träd! Så spännande det var att se på ;0)
och så fint det blev!!



Stort Träd var det!! Detta är alltså före ;0)



Efter!! Hihi ;0)



Gigantiskt var det ju!! Och nu har Pappa att göra ett tag ;0)


Flexa kollar in utsikten ;0)



Här ser ni den stora maskinen som tog dom andra träden som stog ivägen för vägen hihi ;0)



Titta så fint det blev!! :0)



Jag har sovit ute denna vecka i solen sov så Gott! :0)



Har varit på sista Föräldrargruppen, och denna gången var det full rulle hela tiden! Mamma fick jaga mig för jag kröp runt som om jag hade en raket i rumpan! Hehe Roligt tyckte jag!! ;0)



Sen var jag trött efter och vilade när jag kom hem ;0)



Pappa och jag hängde i soffan och väntade på Faster och Farbror.. Jag hade klätt upp mig dagen till ära,,


Kolla vad vig jag är! ;0)



men dom kom så sent så då blev det pyjamas ;0)


Stal ett chips av Mamma, Mamma tänkte att jag skulle slicka lite på den och tycka fy vad starkt och Äckligt!!
Men hihi icke jag Gillade!! Men hon var taskig och tog den Grrrr ;0(


Har nu kommit på hur man kan ha nappen, och eftersom alla skrattade så var jag ju bara tvungen att fortsätta! Hihi ;0)






Haha!! ;0)

Nu ska jag forts. Busa med Faster och Farbror, bilder kommer senare hihi ;0)

Pöss!!!!!

//Iris
-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar