tisdag 21 februari 2012

Morfar och Mormor Bus!!

Gillar min Morfar, han är rolig han! ;0)




Yeeee!!!! Hehe ;0)




Oiiiiii stark är han oxå för jag är ingen Lättviktare direkt hihi ;0)




Samarbete..... ;0)




Allt för att jag ska ha kul!! ;0)




Bus-pose!! ;0)




Har ni sett vilken fin väst Mormor hittade på vinden, den har hon stickat åt min Mamma när hon var liten!
Tror jag är sötare i den hihi ;0)
Jag och min Napp?!




Jag har inte tyckt att napp varit något för mig!




Men igår upptäckte jag att det var ju ganska gottigt med Napp, kanske ska börja med det nu när jag fyller 1år hihi ;0)




Man kan ju göra roliga pruttljud med den Tex!! ;0)




Förresten har ni sett locken?! Yes jag har hår!! Hihi ;0)


Pöss// Iris

Ps. Mamma tyckte jag gjorde en rolig grej i morse, jag satte mig upp i sängen och fes och sa.. Oj!! Och så vände jag mig om och tittade på Mamma och log! Hihi undra vem jag lärt mig det av?! Hehe ;0)


-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar