tisdag 21 februari 2012

Semledagen/Fettisdagen!! ;0)

Idag är det Semledagen och då kom Mormor med semla till Mig och Mamma! ;0)



Vad är detta undrade jag?!



Försiktigt kände jag mig fram..



Ohhhhh Kladdigt!!!! ;0)



Jag menar allt kladdigt är ju gott, så då är det bara att smaka!! ;0)



Min kompis Nico var oxå här med sin Mamma och Brorsan!



Självklart fick han oxå smaka lite Semla! ;0)



Och Jonte åt chokladTopp!!! ;0)



Och jag med fick smaka! ;0)



Fast som sagt jag tycker ju det är roligare att kladda! ;0)






Man blir lite kladdig om nosen ;0)



Nico är snäll, han hjälpte mig att dricka! Hihi ;0)



Sen busade vi och lekte och lekte heeeela dagen!!



Tittade ut på vovvarna som lekte i trädgården.. Snacka om att ha tungan rätt i mun! ;0)






Balansera lite ;0)



Bus-Nico!! ;0)

Efter en rolig lång Playdate..



Så somnade vi väldigt snabbt båda två.. ;0)






Och nu gosar jag på Mammas bröst! ;0)

Ha det gott där ute mina vänner!!

Och Tack Nico Zandra och Jonte och Mormor för en härlig dag!! :0)

Kramar//Iris

- Mamma iPhone

2 kommentarer:

  1. Tack själv söta Iris!! Sååååå roligt att ses igen efter dessa dryga juletider. Och hälsa och tacka Mormor för de goda semlorna. Många kramar till dig och Mamma från "grabbarna bus" och tant Zandra =0)

    SvaraRadera
  2. Sjuktider skulle det vara.. inte jultider =0)

    SvaraRadera