söndag 19 februari 2012

Min Helg! :0)

Tänkte ni först skulle få se hur mysigt vi hade på Alla hjärtans dag! ;0)


Jag Mamma Pappa åt middag, eller Mamma och Pappa åt Varma Mackor (som dom gjort sen deras första alla hjärtans middag, en god tradition ;0)) själv drack jag välling.. Nästa år då blir de Mammas Goda varma mackor Special ;0)


Åter till Helgen.. ;0)


Elsa har varit här med sina Päron och Brorsan Aron, hur kul som helst som vanligt!



Elsa Bus även kallad!! ;0)



Elsas Pappa lagade mat, Hjortstek Mkt Gott sa Mamma och Pappa! ;0)



Mums! ;0)



Fiffi gjorde rent Vargen i munnen?! ;0)



Fiffi och Vargen med sina Hussar!! ;0)



Själv sov jag gott i Mammas knä :0)



Och i morse var det igång med Bus och lek igång igen ;0)



Jag och Elsa tänkte att vi skulle spela lite strandtennis ;0)



Smakar Gott! ;0)



Elsa använder Vargen som stol, inga problem tycker Vargen ;0)



En trött Varg sover bara vidare ;0)



Vi lekte in i det sista, fullt ös hela dagen..


Tills det var dax för Elsa med Familj att åka hem..

Tack för denna helgen! Ses snart igen ;0)




Myser med Pappa..



123.... Zzzzz sover hos Pappa, Man blir trött av allt bus ;0)

Natti Natti Nani Bappi ( som Mamma säger ;0))

Kramar//Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar