söndag 12 februari 2012

Har haft lite Blogpaus...

Men nu är jag igång igen ;0)


Det här har hänt!!



Nyårsafton kom och gick Fort!!
Mamma var tråkig och bara tittade ner i en hink?! Konstiga vrålande ljud avlöste varandra, Pappa sa att det lät som hon skulle fördriva en demon!! ;0)



Och 5 dagar senare hade hon hyfsat smala snygga spiror!! ;0)



Men inte lika snygga som mina såklart, sen är jag bättre på Pose än Mamma Hehe.. (om jag själv får säga vad jag tycker;))



Pappa har lärt mig köra bil!!



Tror jag ska bli rallyförare ;0)



Lite bus med Pappa är aldrig fel! Och alltid kul att se världen från olika vinklar Hihi ;0)



Jag och Elsa har hängt ganska mkt oxå alltid lika kul!! ;0)



Och med söta Nico :0)



Fika på Staun med Tyra ;0)



Mer bus med Elsa hihi ;0)



Och Sigrid :0)



Snart blir det nog full rulle på henne med, men så länge hänger hon bra i min amningskudde ;0)



Jag står mest hela tiden allt annat är trååååkigt!!! ;0)



Busa med vargen är ju ändå ngt jag aldrig tröttnar på hihi ;0)



Och mysa med Faster så fort jag får chansen ;0)



Tittuuuut! Är en jädra kul lek alltså Haha ;0)



Kolla på kök med mina Päron kanske mindre kul :/



Papperslekar har Farmor lärt mig!! ;0)



Glömde säga att Hagge har varit på rymmen!! Men Farmor och Farfar fångade in honom på Ikea!! Busig kanin man fått!! ;0)



Myystjej;0)

Som nu är 10 Månader..
Väger 9.970
76,5 Lång

Stoooor Tjej nu!!



Yeeeees!! Och dansa kan jag med ;0)


Ha det Gott Go vänner!!

Kraaaaam!!!

//Iris
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Kul att se vad du har för dig. Det där med papper är ju kul bara du inte stoppar det i toaletten, tror inte att jag lär dig det. Annars är det många kul saker vi ska göra då Mamma och Pappa går på Villamässan och Faster får mer fransar

    Kram Farmor
    PS Hagge sitter i vår soffa och väntar på DIG. DS

    SvaraRadera