söndag 26 februari 2012

Myshelg med Faster och Farbror :0)

Så mysigt vi har haft i helgen :0)



Och Pyssel! ;0)



Faster (Förskoleläraren) gjorde Färgexplosion!! Wow!! Är det sånt här kul man får göra på Förskolan, så kan det nog bli riktigt kul att börja! ;0)



Spännande ;0)



Mormor var här och fikade och bjöd på god mat ;0)



På kvällen tittade vi på Melodifestivalen, och jag passade på att mysa med Faster :0)



Och jag hade Mammas gamla Nattlinne, visst e jag söt! ;0)



Min Galna Snälla världens Bästa Farbror!! Han lagade mat i sin pyjamas och Mammas Förkläde Hihi han är så Busig!! ;0) Han kommer förmodligen lära mig mkt bus i framtiden!! Hehe ;0)



Middagen serverades kl 22:00 och då sov jag redan ;0) Zzzzzz..
Men Gott va det sa Mamma och Pappa!! :0)



Mmmmm ser gott ut, men lite för stora bitar för mig hihi ;0)



I morse vaknade jag först och väckte Mamma, men Vargen och dom andra sussade Gott i sina sängar ;0)



Jag höll Mamma sysselsatt med bus!! ;0)



Vi gick en lååååångpromenad i solen och jag sov gott!! :0)



Kissepaus,, hihi ;0)



Taskiga Mamma och Mormor, passade på att göra sig roliga på min bekostnad Hmmmm meen det bjuder jag på! Men lita på att jag kommer ge igen en dag!! Hehe ;0)



Hade det väldigt gott hos faster måste jag säga.. :0)


Försökte vakna i lugn och ro i Fasters knä..



Sen var det dax att säga hej då vilket var väldigt Tråkigt!! :0(



Såå mysigt vi haft, saknar dom redan :0(
Tur att det bara är en v kvar tills vi ses igen hihi ;0)

Tack för en Rolig och Mysig Helg Faster och Farbror!!! Ses snart.. :0)

Kraaaam/Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar