tisdag 14 februari 2012

Me +Me= Me Me!! ;0)

Jag i Mammas snygga -70 tals byxor!!


Visst e jag Söööt ;0)



Helt ok att leka i!! ;0)



Som ni ser så har jag fått ett eget rött bord, här har jag mina prylar och här hänger jag ofta nu ;0)



Det finns tyghjälmar för Barn som mig, Som inte är rädda för ngt hehe ;0)



Men jag tycker nog bäst om denna huvudbonad (eller mest Mamma, jag tycker den är ok ibland hihi) Mamma säger jag är söt som socker!! ;0)
Jag fick den av Mormor i Namnsdagspresent.. Tack Mormor!! :0)



Någon annan verkar gilla den?! ;0)



Om du luktar lite längre ner så har jag en överraskning i blöjan Hehe ;0)



Buuuuus!!!!



Yeeeeeee!!!!



Puuuussss!!! ;0)


Ohh ett öra, Me Like! ;0)



Smakar mkt godare än Hagges ju! Vargen får helt enkelt bli mitt nya Gosedjur!! ;0)



Bara så ni vet så har vi inte Tomtar på loftet utan Mormor på loftet Hehe ;0)



Med dom här härliga bilderna Från vårt fina Gredeby :0) så önskar vi er alla en Härlig Alla hjärtans dag!! :0) 💗💗💗



Puss & Kram från Mig och min Familj!!



- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar