onsdag 22 februari 2012

Mamma & Jag idag :0)

Hallå har ni sett mina Coola kläder!!!!! ;0)


Dom har varit Mammas när hon var liten, och nu är dom mina!! :0)



Ahhhh..



Bjuder på lite pose Hehe ;0)



Cool tjej!! ;0)



Kollar efter Vargen som leker ute ;0)



Vart tog hon vägen?!



Hittade en ny kompis!!!



Som är lika bra på att pussas som jag!! ;0)


Oooppps!! Mamma såg mig!! Pinsamt!! Hihi ;0)



Nappen är min Nya Bästa vän?! ;0)



Nico kom förbi en runda med sin Mamma, Roligt med besök!! :0)

Hade lite tråkigt en stund..

Och plötsligt kom jag på en Jätte rolig Lek som min Farmor lärt mig!!!!!! ;0)




Toarulleleken!!!!



Hur kul som helst!!



Men när Mamma försöker städa undan så blir jag Suuuur!!! ;0)



Så jag fick sitta en stund till så var jag Nöjd! ;0)

Tack Farmor för du lär mig så roliga lekar!! Vet inte om Mamma tycker dom är lika roliga hihi ;0)

Ha det Gott!!! ;0)

Kramar//Iris!!

- Mamma iPhone

1 kommentar:

  1. Hej Pusstjejen.
    Vilken tur att din Mamma fått ny telefon, så hon kan ta bra bilder. Du är ju riktigt duktig på att lära dig. Undra vad vi ska göra när du kommer till Farfar och mig nästa gång? Din Pappa ska få såga i våra träd i alla fall, det har vi sett att han är bra på. Hoppas du får kul i helgen då favorit Faster och favorit Farbror kommer til DIG och Mamma och Pappa. Ha detbra så länge vi ses nästa helg Stor kram från Farfar och mig.

    SvaraRadera