torsdag 1 september 2011

Har varit med Mormor och Morfar idag..

Och titta vad Mormor hade med sig när hon kom på besök idag!



En Gåstol!! Som jag får låna av min snälla kusin Isa =0) gissa om jag blev glad,, tack Kusse!! ;0)



Så mkt knappar så mkt ljud! En helt ny värld öppnade sig ;0) Och jag kan ta mig fram eller än så länge bakåt jag kan bara backa?! ;0) Men det är ju bara att träna hihi ;0)



Blev lite trött till slut,,



Zzzzzz ;0)
Tur jag hade Kalle kanin att luta huvudet mot ;0)



Oj Oops näää jag somnade Inte! Bara kollade lite närmre på knapparna här under hihi ;0)



Nu kör vi så det ryker igen! ;0)

Har en känsla av att Mamma och Pappa kommer va ömma i hälsenorna om ett tag, och Vargen i sina tassar Oops Sorry! Brum brum,,,, ;0)



Idag bjöd Morfar ut oss på Lunch, El Mamma bjöd mig på Lunch och Morfar bjöd Mormor och Mamma på Lunch ;0)
Mysigt hade vi..



Och när Mamma och Mormor var inne i affärerna och tömde plånboken så satt jag och Morfar och tittade på folk och mös,, mkt trevligare tycker jag =0)




Väl hemma igen så tog Mamma fram den magiska kammen och vips så var det bara hälften kvar av Vargen?!



Spår efter vargen hihi ;0)




Nu sover jag för natten, Måste ju vara utvilad för i morgon kommer Pappa hem och han fyller ju år och det ska vi Fira! Och så passar vi på att fira Morfar som fyller den 8 Sep och Mamma som Fyller den 22 Sep :0)

Natti Natti

Kramar/Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar