tisdag 6 september 2011

Mostrar,,

Igår var Mammas Moster Annelie här och mös med mig,, hon är snäll hon :0)



Och fin Present hade hon med sig till min Mamma =0)



Dom här ska det vara ljus i och lysa upp i vårt tv-rum i höstmörkret, har Mamma sagt fina var dom i alla fall :0)



Idag har jag varit hos Mammas andra Moster och träffat små valpar visst är dom söta! Dom gillar mig fick många pussar =0)









Nästan lika söta som mig hihi ;0)



Mamma och jag och Mormor avslutade dagen med en Promenad på Rosenholm..



Selma och Vargen sprang av sig och lekte såg kul ut hihi ;0)



Och nu får jag ligga i babygymet för jag råkade bajsa ner min stol så tyget är i tvättmaskinen hihi måste ju hålla Mamma sysselsatt ;0)



Lite svårt att sitta i stolen nu som ni ser ;0)



Jag o Vargen leker o Myser :0)


Min Varg e fin hon =0)


Hon håller koll på mig ;0)


Kalla mig BusIris!! ;0)

Nu blir det middag..

Ha det Gott// Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar