tisdag 13 september 2011

Helgen,,

Så nu får man klä på sig lite när man går på promenad det är ju Höst,, ;0)






Här har jag och Mamma och Vargen varit på en av våra promenader,, och som ni ser så sitter jag numera upp i sittvagn!! Mkt Roligare för nu ser man ju mera =0)






Bla Den här långa saken som slingrade sig på vår väg ;0) Kopparorm el Kopparödla? Jag bryr mig inte vad det är jag vill inte röra den i alla fall!! :0(






Och här har vi Aron Elsas Storebror,, som helt plötsligt trodde han var Bebis och skulle låna Gåstolen??!! Knasig kille det där ;0)






Men helt plötsligt så var han för stor för sin Pappas Pussar!! Va!! Det är ju det Bästa som finns!! ;0)











Elsa har varit här,,

Elsas Mamma hade saker med sig som hon köpt i Ullared åt Mamma som jag ska ha Bla I vinter ;0)






Rosa åkpåse rosa gosig filt rosa hörselkopor Ja jag gillar Rosa!! Jag är ju Tjej!! ;0)






Söt va ;0)






Elsas Familj var oxå här med Elsa ;0) För Mamma och Pappa hade kalas igen! Dom sov över och var lite trötta så dom fick vila i vår soffa ;0)





Jag och Elsa snackade lite i Gymet om gårdagens kalas,, vi hade ju oxå lite polare här och det är ju alltid lite kul o skvallra om vem som sa vad och gjorde ngt roligt söta killar osv osv ja ni Fattar! ;0)





Föresten!!





Jag kan numera även ta flaskan! ;0)
Men bara när jag själv vill och helst vill jag hålla själv ;0)
Men det har varit nästan varje kväll nu som jag ätit ersättning och sovit som en stock nästan hela natten :0)
Jag äter även smakportioner..
Banan Mumsigt!
Potatis m olika grönsaker oxå ganska gott ;0)
Banangröt funkar bättre o bättre ;0)
Och min favorit Päronpure ;0)






På Lördageftermiddagen gick jag och Familjen på Promenad i skogen,, Såå mysigt!






Jag somnade Zzzzz ;0)






Mamma och Vargen,, ;0)





Mina härliga Grannar!! Kompisarna Fredrika Gustav och deras Mamma Ann var oxå på promenad =0)






När jag och Mamma och Pappa åkte och handlade så hittade jag dom här coola Brillorna!! Vad tycks visst ser jag Cool ut?! ;0)






Pappa Bus!!!!! ;0)






Kuuuul!!!! ;0)





Kittlar så när Pappa blåser pruttljud i nacken, jag skrattar så jag nästan tappar andan Haha ;0)

Men jag kan slappa me..





Som här.. Ibland så jobbar jag så hårt i gymet så jag somnar hihi ;0)






Glad Fis är jag kan nämligen ha st 74 nu!! Stor tjej!! Hihi ;0)






Slutligen en mys bild på mig och Mamma ;0)

Ha det Gott Go vänner!

Kramar//Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar