torsdag 8 september 2011

Kul med Kompisar ;0)

Igår kom Grannarna.. Tant Zandra (hihi) och Jonte och Nico på besök :0)



Jonte är snäll...


Även när jag drar honom i öronen ;0)


Hihi.. ;0)



Nico var oxå med men han sov när han kom.. ;0)



Men inte så länge,, efter ett tag var det full rulle ;0)



Många skratt blev det ;0)



Speciellt när Nico lånade gåstolen! Hihi ;0)



Den gillade han skarpt! ;0)



Sen var det min tur,, och då fick jag lite hjälp av Storebror Jonte ;0)

Tack för en trevlig Dag! =0)


Och idag kom Ludde och Mammas Kusin Anna =0)



Vi satt och snackade lite ;0)


Visst e vi söta =0)



Nu tror jag nog att snart kan jag åka i sittvagnen!! Visst har jag blivit Stor!! ;0)

Här kommer ngt mindre Sött! ;0)



Så här kommer min Mamma och Luddes Mamma se ut när dom blir gamla,, Hehe ;0)



Mamma Mia,, Blev nästan lite rädd där ;0)

Så vi avslutar med ngt Sött! ;0)



Me! ;0)

- Mamma iPhone

1 kommentar:

  1. Tack själva för en mysig dag =0) alltid lika trevligt.
    Oh vad bra du sitter i sittdelen nu! Kan inte fatta att du har blivit så stor. Ändå går det inte så långt mellan gångerna som vi får äran att träffa dig men det känns som om du har växt massor för varje gång =0)
    Stor kram till dig och mamma från "Tant Zandra", storebror Jonte och polarn Nico.

    SvaraRadera