söndag 4 september 2011

Kalas Helg! ;0)

Denna helgen har vi kalasat Ordentligt!! =0)

Först Firade vi Pappa Mamma och Morfar på Fredagen,, Släkten var här och vi hade så mysigt, fast jag saknade Farmor och Farfar men dom kommer om 2 v Kuuul! ;0)



Släkten!


Tårta med Fire och sprak det gillar Pappa, och jag med! ;0)


Hypnos ;0)


Ohhhh vad spännande! Sprakar så härligt ;0)


Vart tog Morfar vägen??! ;0)



Gubbarna tittar på Fotboll ;0)



Och jag med, Spännande! ;0)

Vi hade en mkt trevlig kväll, mysig släkt man har =0)

Kalas nr 2 Lö..



Fredrika 4 år!!



Massor med Stora barn, dom ser ut att ha kul!! =0)





Jag hade mitt eget barnbord, Perfekt för jag kunde ha alla mina leksaker framför mig! ;0)

Detta var mitt första barnkalas, Riktigt kul med mkt folk och alla mina Gredeby polare var ju här!! ;0)


Nico och Hehe Tant Zandra ;0)





Jonte är väldigt snäll honom gillar jag skarpt! Det är Nicos Storebror lyllos Nico!! :0)



Blåsa ut ljus är inte alltid lätt! Då är det bra om man är många som blåser samtidigt! ;0)


Farbror Johan och Pappa Johan,, Båda lika Knasiga tycker jag hihi ;0)



Skattjakt!! Efter godispåse.. Meen jag är för liten fortf. :0(



Så Pappa och jag satt och mös i solen istället ;0)



Vi små knattar blev Trötta så då gick vi hemåt, Snygga vagnar vi har va! Och Coola Pappor Hehe ;0)


Vi avslutade Helgen hos Helen och Farbror Ken,, Mamma och Helen och vovvarna gick en långpromenad och då hittade vi dom här konstiga djuren??



Får tror jag dom heter och dom säger Bääää,, Vargen hade heller inte sett sådana förut och var väldigt Nyfiken! ;0)



Ares tar det med ro han har haft sådana hemma hela sommaren så det var urtråkigt tyckte han ;0)

Nu ska vi sova hela Familjen för man är ju helt slut efter denna Kalas helg,,
Vi får se vad nästa V. erbjuder för spännande Äventyr! ;0)




Avslutar med en bild på mig och Pappsen visst e vi söta hihi ;0)

Natti Natti..

Kramar/Iris
- Mamma iPhone

1 kommentar:

  1. TANT??? Okej då. För dig Iris är jag gärna Tant Zandra =0)
    Och så får du en storebror på köpet, Jonte gillar dig skarpt oxå. Och han tar sin roll på fullaste allvar så försök inte med något bus när han ser ;0)
    Kram på dig.

    SvaraRadera