tisdag 27 september 2011

Idag har jag varit och fikat..

Först på 3G med 2 kompisar Charlie och Tyra och deras Mammor Veronica och Tessan =0)

tyvärr glömde Mamma att fota där, för hon var lite stressad..
Hon skulle nämligen gå till Kiropraktorn och jag fick stanna kvar med mina kompisar, vi hade jätte mysigt =0)
och nu mår Mamma mkt bättre i sin rygg och nacke =0)

Sedan gick vi på stan en runda och köpte present till Mammas Moster Annelie som har fyllt år :0)

Pappa mötte upp oss och sedan gick vi och fikade hemma hos Annelie :0)



Jag passade på att mysa med Annelie =0)



Och Busade hihi ;0)


Pussar fick man Me,, det gillar jag! =0)


Visst är vi söta =0)



Efter denna långa dag var jag helt slut och somnade på vägen hem.. Var vaken en stund och somnade efter ett mål mat ;0)

Zzzzzzz Natti Natti//Iris

-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar