måndag 26 september 2011

Nu är jag 6 Månader!! =0)

Och så här såg jag ut när jag kom till världen.. ;0)


Här var man bara ngr Timmar gammal ;0)



Söt redan då ;0)



På väg hem från BB, Mamma var rädd att jag skulle frysa ingen risk så välinpackad jag var hihi ;0)



Gissa vem jag fick den söta lilla tjuren av hihi,, självklart så fick jag den av min favorit Farbror och Favorit Faster.. Det var när dom var här första gången ;0)



Lik Faster men söt än då hihi ;0)



Mammas och Pappas lilla hjärta =0)



Och nu är jag stor tjej och sitter i stor bilstol ;0)



Sitter i sittvagn :0)



Kutar runt i Gåstol ;0)


Äter själv ;0)



Läser tidningen med Farmor ;0)



Lång har jag blivit säger Mamma! ;0)



Gungar själv ;0)



Går med Vargen själv ;0)


Kan sitta själv... ;0)

Tänk va stor jag blivit!! Och vad mkt jag kan redan nu!! ;0)
Då kan ni ju bara tänka vad mkt mer jag kommer kunna när jag fyller 1 år! Inte långt kvar,, Bäst att börja träna nu då ;0)



Natti Natti!!

Kramar//Iris

Ps: Ville bara säga Grattis till Mamma som har Fyllt 35 år ;0)




Hon tackar för alla fina blommor och Presenter! =0)


Här är ifrån Farmor och Farfar Mormor och Morfar och Pappa såklart ;0)

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar