onsdag 31 augusti 2011

Play Date ;0)

Hemma hos Tyra,, =0)




Men först var jag och Mamma på morgonpromenad med Vargen och Drutten ;0)



När jag var hemma hos Tyra så fick jag låna Tyras gåstol! Hur roligt som helst ju!! ;0)


Stora Tjejen ju!! ;0)



Tyra visade mig hur man gjorde för det finns olika knappar man kan trycka på och då kom det roliga ljud ojoj så roligt det var!! ;0)


Tyra och Ludde hängde med mig, Häftigt att hänga med dom stora Kidzen ;0)



Smile ;0)


Sen var det dax för mat till dom vuxna och givetvis Kaffe och Babbel för Mammorna ;0)



Charlie och hans Mamma kom lagom till det var matdax så Tyra och hennes Mamma hade fullt hus idag! Nästa vecka blir det nog jag och Mamma som får bjuda hem polarna ska bli skoj Längtar!! ;0)

Nu är vi hemma igen och jag och Vargen har mys-stund =0)
Många pussar får jag... ;0)






Och ren blir jag.. ;0)






Hihi ;0)



Och vig är jag så nu kan jag suga på stortån! ;0)

Ha det gott,,
Kramar/Iris
-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar