lördag 13 augusti 2011

Har träffat Kusse Isa idag =0)

Och vi hade såå mysigt =0)



Isa är så snäll med mig, hon vill pussas hela tiden Myysigt :0) och Mysigt att få sitta i Moster Emelies knä oxå hon är så snäll :0)



Bus Isa ;0)


Smile Ehh va?! Jag var inte riktigt me där.. ;0)

Mamma och jag har ju varit sjuka denna veckan, så vi har varit hemma själva..
Så ni kan ju bara tänka hur munnen gick på Mamma! Stackars Morbror och Moster dom måste ju ha sår i öronen nu, själv är man ju van ;0)



Titta vad mkt hår min Kusse fått!! Hon kan ha tofsar!!
Jag vill Osså ha!!



Man tar vad man har och gör det bästa av det.... ;0)



Tycker jag blev ganska söt faktiskt! ;0)

När vi kom hem idag så fick jag käka mat igen, den Mamma gjorde potatis/broccoli idag var den ganska god faktiskt =0)



Mmmm...


Vargen försökte sno min mat men det satte jag stopp för!! Bort min Maat!! ;0) gäller ju att visa vem som e Alfa här!! ;0)



Men det gör inget att hon gör mig ren efteråt ;0)



Stackars Vargen har inte haft kul, hon saknar husse och långpromenad.. Så kl 16 varje dag sitter hon vid grinden och väntar.. Men Pappa är på Öland och jobbar så hon får vänta tills i morgon :0(




Nu ska jag mysa i Mammas knä i min nya rosa kanin pyjamas visst e den fiin!! ;0)



Ninen ;0)


Natti Natti,,

Kramar/Iris
-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar