tisdag 30 augusti 2011

Idag har jag och Elsa hittat på Bus! ;0)

Elsa och hennes Mamma kom hem tidigt till oss jag sov fortf. Då,,
Ehh vissa kanske inte tycker 09:00 är tidigt, men jag behöver faktiskt min skönhetssömn ;0)

Mammorna drack kaffe och sedan åkte vi in till Staun (som vi säger här i Karlskrona) ;0)

Jag och Elsa hängde i våra vagnar, ojoj va mkt folk och ljud är ju inte jag van vid bor ju på landet! Så jag blev så trött och somnade ;0)

Mamma köpte en ny mössa till mig, vad tycks?! ;0)



Själv e jag väldigt nöjd ;0)

Mammorna käkade lunch och sedan åkte vi hem och hämtade Vargen och åkte vidare hem till Elsa, för Mammorna ville dricka kaffe alltså en ursäkt för att få Babbla ;0)

Jag och Elsa hängde i gymet ;0)






Och i våra stolar..






Söta Elsa..



Elsa är tidig med att få tänder hihi ;0)

Det blev en heldag med Elsa idag och vi hade jätte skoj!

Men nu är jag trött så nu ska jag sova.... Zzzzzz :0)

Natti Natti/Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar