måndag 29 augusti 2011

5 månaders kontroll på Bvc..

Fixade ju jag Huuuur bra som helst!! För jag är ju en Tuff Tjej ju, Fattar inte vad Mamma var orolig för?! ;0)

Men jag förstår Fortf. Inte varför Bvc Tanten tror att Imse vimse spindel ska ta bort smärta ehhh... Nope det är mina Goa runda lår, man ska ha lite kött på benen inga tandpetare här inte ;0)




Fint plåster fick jag efter ;0)

Jag var lika glad efter som innan och jag flirtade lite med alla på Bvc och alla smälte som smör hihi ;0)


Men vem kan motstå denna lilla sötisen som Mamma säger hihi ;0)

Jag väger numera 8480 g är 68 cm Lång och huvudmått 42,7

Yepp Stor Tjej nu,, Bvc Tanten sa att jag var jätte fin, och följer min kurva Perfekt!

Vet väl jag att jag är Perfekt säger ju Mamma och Pappa till mig varje dag! Men man kan ju aldrig höra det för ofta hehe ;0)

Hon tyckte det var kul för jag snackade så mkt, som Pappa säger ngt ska jag väl få efter Mamma Hehe ;0)

Men när jag kom hem var jag jätte trött och har nu sovit i 2 Tim,,




1 Tim Zzzzzz



2 Tim Zzzzzz



Efter fick jag leka med mina favorit leksaker,,

Och lite mys med Mamma skadar ju aldrig ;0)



Och goos med Kaninen ;0)

Nää nu är det Lunch,. och efterrätt som jag börjat få ;0)




Min Favorit ;0)

Ha det gott go vänner,,

Kramar/Iris =0)

- Mamma iPhone

2 kommentarer:

  1. Vist är du duktig, även din mamma som är rädd för sprutor. Vad bra att ni klarar er utan pappa. Dags för större kläder. Tycker du att Farmor ska köpa nytt til dig? Kramar från Farmor och Farfar som längtar efter dig,

    SvaraRadera
  2. Stora tjejen! Sötnos! Fint plåster :)
    Vill träffa dig snart, hade vi bott kvar i Blekinge hade vi varit hemma hos dig och myst var och varannan dag!
    Kram till dig och kram till din ängla-kusin <3

    SvaraRadera