fredag 19 augusti 2011

Min kusin är en Ängel...

Säger min Mamma, Blanca var bara hos oss för en stund, kanske för att vi skulle lära känna henne så vi vet vem hon är nästa gång när det är hennes tur att stanna.. För det var inte hennes tid att vara här med oss ännu, Hon är tillbaka där allt startade en underbar plats,,
Men hon kommer alltid att vara med oss, fast bara inte som Människa här på Jorden (Ännu)

Det vet jag väl jag leker ju med henne varje natt när jag sover men det är ju min och Blancas hemlighet!

Hon sa till mig att hon är min skyddsängel nu och hon kommer alltid vara med mig så jag alltid känner mig trygg, och trösta mig när jag är ledsen..

och nu är det min uppgift att ta hand om Faster Anna och Farbror Samuel, och det gör jag mer än gärna!

Det är ju min Favorit Faster och Favorit Farbror =0)

Hon vill inte att vi ska vara ledsna utan Glada för den tid vi fick tillsammans, visst var Blanca här en kort stund men tänk så mycket glada härliga stunder vi ändå fick tillsammans,,

Det är inte Hej då, utan vi ses ju snart igen..




Kramar//Iris





- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar