tisdag 15 november 2011

Saker jag gjort förra veckan..

Varit hos Elsa...


Och lekt med henne och hennes leksaker ;0)



Hur gooda och roliga som helst!! ;0)


En snurrig snurrande boll hade hon, Den vill jag ha!! Oiii ;0)


Vi var och fikade på Staun med Elsas Familj i Fredags ;0)



Jag hade fullt upp att titta på folk och tugga på mina leksaker :0)



Elsa hade fullt upp med Mamma-Goooos!! Mysigt!! ;0)



Efter var jag helt slut och sov gott med Hagge i min vagn, Mamma och Pappa gjorde av med stålar så länge ;0)



Och när vi kom hem så lekte Pappa med mig, Huuur kul som helst!!!! ;0)



Öhhhh,,,


Lite dregel bara ;0)



Pappagooos,, Zzzzz ;0)



På Pappasdag (Farsdag) fick vi finfrämmat!! Farbror Stoffe och tant Dijana kom och hälsade på Såå Roligt!!!



Diggar Dijana Skarpt!!! Hon e Super-kul!!! Hon är välkommen fler gånger hihi ;0)



Förresten visste ni att jag har, Världens Starkaste Pappa!! ;0)


Avslutar med en bild på den 2a Prinsessan här hemma, Vargen!! Hihi visst e hon söt!! ;0)

Kramar//Iris
- Mamma iPhone

1 kommentar: