onsdag 2 november 2011

Mys och bus på Landet,, ;0)

Igår var Elsa.....



......Med Familj på Goofika hos oss ;0)


Jag och Elsa hängde lite på kanten, skvallrade lite om vad som hänt vi har ju inte träffats på två veckor!!! Mycket kan ju hända på Såå låång tid Gisses ;0)



Tissel tassel,, Hemligheter ;0)


Ooops öhhh tror du Dom vuxna hörde oss??!! ;0)



Och i morse var vi på promenad här på landet, träffade på hästar så fina! Vargen var oxå Nyfiken...



Och hästen med.. Vi trodde nästan att dom skulle nosa på varandra men nää, kanske nästa gång :0)



Sen var det bus på golvet...



Lite hit....


Lite upp och ner..


Och så kom den,, min nya bus-min jag har kommit på ;0) fnyser genom näsan ut och in fort!! Läppen upp sen kör vi!!! Mamma och Pappa Älskar när jag gör så och skrattar så det är bara att fortsätta ;0)



Sen gungade jag i min stol, det hade min Mamma glömt att man kunde??!!
Tur Mormor kom och styrde upp att.. ;0)



Jätte kul!!



Oiiiii mormor gungar mig med foten!! ;0)




Sen var det dax för vila..



Zzzz



Gosigt hos Mamma som oxå somnade ;0)






Sen lekte jag och Vargen lite ;0)



Världens roligaste kompis!! ;0)





Kollar in Mamma ;0)


Myser lite :0)


Mamma gör roliga miner och pruttljud det gillar jag skarpt!!


Smiiiile,,

Nu Natti Natti,,

Kramar//Iris
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar