onsdag 9 november 2011

Play Date 2 dagar i rad :0)

Först var Charlie här i Måndags..




Först var jag lite blyg, han är ju ganska söt Charlie hihi ;0)



Men sen när vi lärde känna varandra så hade vi riktigt trevligt :0)

Mammorna hade oxå mysigt, behöver jag nämna kafferep=snack ja jag vet faktiskt inte vad det är med den drycken?! Men pratglada blir dom efter i alla fall :0)





Promenader med Vargen har det blivit många, nu när Pappa är i Kosta och jobbar denna veckan :0)
Det gillar vi!!!! Promenaderna alltså inte att Pappa är borta det e såååå Tråkigt =O(



Mamma har sitt nya pannband som hon och Mormor syr, varmt och skönt är det säger hon!!
Vill ni ha ett lika snyggt så är det bara att beställa finns i olika mönster och st. ;0)




Vi fick besök av Ludde och Mammas kusin Anna igår!!
Ludde är ett år nu och han har bara Gåstolen som stöd, och snart skuttar han nog omkring utan hjälp,, ;0)
Jag håller mig till Gåstolen ett tag till :0)




Jag har så mkt nya leksaker nu så jag vet inte vad jag ska välja att leka med??!!
Det problemet kan jag leva med ;0)




Me and Luddet Lunchar ihop ;0)



Och på kvällen åkte vi och åt middag hos Mormor och Morfar..
Och jag och Mormor sjöng och busade!! Sååå Roligt!!!! ;0)




Oiiiii vad det går,, ;0)



Skrattar så jag tappar nästan andan ;0)




Så jag fick vila i Mammas famn, PÅ BORDET!! Hihi jag får göra så mkt Knas och bus och roligt hos Mormor ;0)




Kan ni tänka våra fina blommor i rabatten blommar fortf. även om vintern är här??!!

Avslutar med lite mysbilder på mig och Mamma när jag vilar middag..



Finns inget gosigare ;0)



Puss puss,, =0)

Ha en mysig dag..

Kramar//Iris
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar