tisdag 1 november 2011

Har samlat på mig lite bilder ;0)




För det första så är jag 7 Månader nu och äter vanlig mat nu, tog sin lilla tid men nu börjar jag gilla det mer och mer!
Var lite bekväm med och bara ta flaska så enkelt när man slipper tugga ;0)



Hänger mkt med Mamma och Pappa i trädgården när dom fixar och gör fint, finns ju inget bättre än att sova ute! Men ibland tittar jag till så dom inte slarvar,, ;0)



Fick ny dress av Farmor och Farfar såååå Coool!! Nu kommer dom andra Kidzen bli Avis tror jag hihi ;0)



Jag hade fel innan detta är det mysigaste sättet att sova,, med Pappa såklart! Visst e vi lika hihi ;0)



Och såhär ser man ut när man är mätt och belåten och Väldigt Trött!! Visst har jag cool pyjamas, har jag lånat av min Kusin Isa :0) Grrrrr ;0)



Pappa och jag busar!!!! Världens Roligaste Pappa har jag!! ;0)



Men ibland e han bara dryg o taskig, försöka ha roligt på min bekostnad va! Hihi ;0)



Nu är det jag som går ut med Vargen!! ;0)



Hon följer mig som en Skugga!!! Hehe ;0)



Tittiuuut,, ;0)






Jag gillar min åkpåse, så när Mamma och jag var och fikade hos Mormor så somnade jag i den.. Myysigt 💗



Isa har fått nya skor av mig!! Visst e dom fina :0)



Och Jonte har fyllt 4 år och han fick Pirat kostym av oss, så nu kommer barnen bli rädda när han kommer till dagis!



Cooling!



Jag Nico och Ronja leker,, ;0)



Kramgo hund den där Ronja hihi ;0)



Och Pussas gillar hon oxå, och jag med hihi ;0)



Jag var och fikade med Ludde, han har fyllt 1 År!! Så vi firade lite ;0)




Mamma Pappa och Vargen var på träningsläger i helgen, och jag var hos Mormor och Morfar och hittade på bus!! Tack för en rolig helg, Lovar att inte skvallra för Mamma och Pappa vad vi hittat på Hihi ;0)



Thhiiii hiiiiihii,,


Jag är en liten BUSUNGE!!! ;0)


Avslutar med den här bilden, blommor och bin i Oktober ;0)

Ha det Gott...

Kramar// Iris
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar