fredag 4 november 2011

Har träffat en ny Kompis och Mamma med,,

Kuuul!!



Här e Jag och Sigrid, hon var lite ledsen så jag höll henne i handen, verkade som hon gillade det ;0)



Hennes Mamma Malin hade en konstig rosa fågel som sa kvack kvack, väldigt intressant hade svårt att släppa blicken ;0)



To close hehe ;0)



Mamma och Malin fikade, Mmmm glass jag fick smaka lite.. Säger bara Gilla!! ;0)

Men sen satt jag och lekte med mina och Sigrids leksaker ;0)
För då började det snackas tantsnack igen, inget för mig! Leker hellre ;0)



Alltid mkt roligare med andras leksaker ju ;0)



Sigrid och Malin lekte lite med mig..



Snart sitter du bredvid och leker med mig Sigrid, så som du växer ;0)



Sen gick vi promenad till Långö, där jag och Mamma skulle äta middag hos Mormor :0)


Zzzzz...



Och Mormor och Selma mötte upp oss på vägen så fick dom oxå promenad =0)



Moster Annelie var oxå på middag hos Mormor, så då passade jag på att mysa med henne :0)



Och lite Bus blev det oxå oiii hihi ;0)

Jag och Mamma Tackar Malin och Sigrid för en Mkt trevlig Playdate,, Hoppas det blir många fler i framtiden hihi ;0)

Kraaam//Iris

-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar