måndag 28 november 2011

Stormen har varit här...

Så Pappa och Mamma fick jobba hårt för att kunna komma ut i morse ;0)



Ett stort träd hade trillat ner på vår väg!! :0(


Såga såga,, Tror jag ska önska mig en motorsåg i julklapp!! Så kan Pappa få låna den ;0)


Ser jobbigt ut det där, själv sov jag gott!! ;0)


Tur jag har Världens STARKASTE Pappa!! ;0)

Vi hann gå på kalas innan stormen kom igår, Hos Tant Ann som hade kalas :0)









Jag och Snälla Fredrika :0)



Bus Gustav han e riktigt kul!! ;0)




Jag gillar Fredrikas rosett är helt besatt måste ha måste ha!!!! ;0)

Näää nu ska jag och Mamma åka hem, vi har varit hos Mormor i Morfar för vi har ingen ström hemma :0( Men den kommer nog tillbaka snart :0)

Ha det gott,,

Kramar// Iris
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar