måndag 7 november 2011

Kalkon i Malmö ;0)

Klanen Larsson vid middagsbordet,, ;0)


Mmmm Kalkonen har serverats ;0)



Farfar och Farmor gjorde god mat,, och jag fick smaka soppa!!
Det händer Grejor när man får sitta med Pappa ;0)



Tjejligan var väldigt underhållande tyckte föräldrar Faster och di Gamle hihi ;0)



Jag gillade Ida väldigt mycket och ville smaka på henne! ;0)



Ahhhh Iris Atack!!!! ;0)


Hmmm men Ida gillade inte detta??!! God näsa hade hon i alla fall hihi ;0)

Det gick vilt till på middagen Toan gick visst sönder?!



Så Faster hittade en väldigt bra och rymlig toa eller??!! Vad vet jag?! har ju fortf blöja ;0)

Jag fick följa med Mamma, Pappa och Faster i Affärer!!



Pappa körde rally med mig Oiiiii ;0)



Powernap,, Zzzzz Man blir trött efter allt farande i affärer, så man får ju passa på att vila i bilen på väg till nästa & nästa & nästa.... ;0)



Öhhh aaaahhhhh!!! kollar in Mammas nya outfit!! Och skrämde henne lite med hihi hon är ju inte van att se mig i denna höjden hehe ;0)


Tack Farmor och Farfar och Faster och mina Sysslingar för en Trevlig helg!!!!

Kraaaam!!!!

//Iris
- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar