måndag 16 juli 2012

Trädgårdsfix & Fika! ;0)

Fick hjälpa Faster Anna och Farbror Samuel i trädgården :0)



Vattna blommor..
Och stoppa händerna i jorden ;0)


Måste känna lite om det är tillräckligt mkt vatten i krukan ;0)


Sen får man ju tvätta händerna ;0)


Alla blommor ska vattnas ;0)


Samuel och jag promenerade runt i trädgården ;0)


Fick lära mig mycket om blommor måste jag säga ;0)


Känna i krukorna och se om det var torrt i så fall vattnade Faster ;0)


Plockade en blomma och så fick Faster lukta ;0)


Mmmm luktar gott sa Faster, tyckte jag med! ;0)


Farbror Samuel ville oxå lukta...


Klart han fick det! ;0)


Tog en paus i gräset med Vargen =0)


Och vilade lite i dom sköna solstolarna ;0)




Och idag har vi varit och hälsat på min Syssling! Visst är han Söt!! :0)



Jag var väldigt Nyfiken,, ;0)



TITTA,, TITTA!! ;0)


Fin vovve hade dom med.. Den var nog lite mer intressant hihi ;0)
Pussade på rutan när hon låg utanför, tror den gillade det ;0)



Dom bodde så mysigt vid havet! :0)


Busade gjorde jag mest hela tiden! Hihi ;0)



Soffhäng och riva papper är aldrig fel! ;0)



Gillar att vara i centrum! ;0)


Lilla Familjen <3 :0)
Dom var så snälla och vi hade så Mysigt,, vi kommer snart igen och myser med er =0)



Jag blev helt slut efter jag busat runt i deras hus så jag däckade direkt i bilen! ;0)

Ha det gott!!!!

Kramar//Iris!!

- MammaiPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar