torsdag 2 augusti 2012

Semesterbilder del 1 ;0)

Min sommar är Toppen! Har varit i Söder och i Norr ;0)



Flugit flygplan igen upp till stugan i Norrland ;0)



Träffat En Bebis till, Mammas kompis Lova och hennes Man har fått en söt liten flicka..



Hon fick en puss av mig ;0)



Vi var och åt räkor och annat gott i gästhamnen/Klubben i Järnäsklubb Såå Gott och så mysigt! :0)



Mös med Irene hon är snäll henne gillar jag skarpt! ;0)



Detta åt vi GOTT!! ;0)



Jag och Pappa tittade på havet :0)



Gänget! ;0)



Fint va :0)



Jag och Pappa cyklade huuur kul som helst!!! ;0)



PappaBus!



Ögonkirurgen Iris!! ;0)


Tittuuuut!!!! ;0)



Blev lite smutsig när jag lekte ;0)



Pappa och Morfar, Alltid lika Glada!! ;0)



Pratade med Isa på Skype hon var hemma i Karlskrona :0)



Teknikens under!! :0)



Pappa och jag går till Stranden, inte långt att gå ligger precis vid stugan,, Lyxigt! ;0)



Mysigt och bekvämt att sitta på Pappas Axlar :0)



Tittar på Selma som badar, själv gjorde jag ett ofrivilligt Dyk! Var sådär kul,, ;0)



Men jag gillade att vara vid strandkanten och leka ;0)



Pappa och jag byggde sandslott,, så fint det blev!!
Men jag gillade mest att riva ner hihi ;0)



Satt och njöt vid strandkanten och doppade fötterna ;0)



Och leka och bli blöt och sandig hihi ;0)



På kvällen käkade vi middag hos Rolle och Irene, sååå Gott Stekt abborre och Lax i stora lass!! Mums!! ;0)
Och vi hade alla supertrevligt!! Tack Tack =0)



Jag och Charlotte plockade hallon Mums ;0)





Mamma solade Norrland-Style ;0) Hihi,,






Jag njöt av lite god dricka ;0)



Fika med Vänner..



Pappa fick sitta vid Barnbordet, så passande hihi ;0)



Jag hade jättekul med dom stora tjejerna :0)



Tittar på tv,, helt uppslukad hehe ;0)



Går till stranden själv när dom andra är tråkiga ;0)





Min strand! ;0)



I Lööv it!! ;0)



Morfar och Mormor Buus!! ;0)



Bus med Gamelfarfar ;0)



Mysfoto :0)



Sedan var det dax att flyga igen Söder mot Malmö och Farmor Farfar Faster och Farbror ;0)

Som ni ser så kan man ha hur kul som helst på Flygplan!! Hihi ;0)



Flexa och jag tillsammans igen Äntligen!! Tror vi var gladast att se varandra igen ;0)



Det var varmt i Malmö så jag fläktade Farfar så han blev sval igen, tror han gillade det ;0)



Min Farfar Grillmästaren han e Grymt bra på att grilla!! Mums :0)



TokFarmor Haha ;0) hon är rolig hon, stal mina hattar gjorde hon ;0)



Det var så varmt så vi fick flytta utemöblerna till skuggan, Phu Svettigt värre så jag körde "Nakenfisen" hela dagen!! ;0)



Galnafamiljen ;0)



Jag och Farbror Samuel blåste såpbubblor så roligt! :0)









Bad med Farmor och Farfar :0)



Utflykt till Ystad!!



Pappa trivdes som fisken i vattnet,, eller ska vi säga som Apan i trädet Hahaha ;0)



Käkade på restaurang, god pannbiff hade dom åt upp Mammas mat haha ;0)



God glass på vägen hem, tyvärr fick jag inte smaka somnade visst :0/



Ja dom är riktiga Gottegrisar de vuxna ;0)



När Mamma var på tjejträff på Sö så var jag på Killträff hihi ;0)



TokPappa och TokFaster!! Hihi ;0)



Sen var det dax att åka hem till Karlskona, sov ett tag..



Försökte ignorera Mamma och Pappa Haha ;0)



Hjälpte Mamma att packa upp!!
Tror hon blev Jätte glad!! ;0)


Jag och Morbror Per har busat! Hihi ;0)



Och idag har jag och kusinen busat! ;0)






Åka kärra är superkul!! :0)



Mamma köpte sommaroutfit till oss fina vi är va! Twins!! Hihi ;0)


Vattenlekar e kul!!










Men man får inte glömma att mysa lite ibland :0)




Ha det så Gott mina Vänner!!

Puss och Kram!!!

//Iris..
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar