tisdag 14 augusti 2012

Sail och lekställning :0)






Jag och Isa var på Sail en Hamnfest här i stan med mkt mat och lite båtar ;0)




Isa fick klubba..




Och glass!
Jag gillar inte glass och är för liten för klubba :0/



Kusinen fick åka karusell med vår Syssling Charllie, jag fick inte åka är för liten :0/
När jag tänker efter Sailet var inget för mig,, ;0)



Pappa Mamma Mormor Morfar var oxå med, och dom köpte godisremmar Pappa slog nog rekord han slukade minst 3 på 1 Min Hehe,, :0)




Sedan var vi på Scandic och hälsade på Moster Emelie (Isas Mamma) som jobbar där, Det var skojigt!! :0)
och vi åt hamburgare och Pommes!!
Mmmm....
Det var gott fick smaka av Mamma ;0)

Och så gick vi hem till Mormor och sen körde vi hem..
Hela Familjen var trött så vi somnade tidigt! ;0)




Pappa och Farbror Robban började bygga min lekställning i Fre, och Pappa byggde klart den i Sö så nu är jag Lycklig!! :0)




Ska bara hitta gungor och köpa sand till sandlådan så är den helt klar sen!!
Då ska jag bjuda in mina kompisar och leka!! :0)

Förresten har ni sett mina snygga stövlar hihi ;0)




Pose 1




Pose 2




Och pose 3 hihi ;0)




Ha en bra dag!!

Puss och Kram//Iris ;0)

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar