tisdag 7 augusti 2012

Smått & Gott,, ;0)

Ibland behöver man ha en fikapaus.. ;0)


Isa hade med sig bullar och kaffekoppar till oss,, Gott!! ;0)



Sedan var det dax för vila i min säng,, Mysigt :0)



Jag kan klä mig själv nu för tiden, och mitt val av skor är Alltid Gummistövlar passar till allt! Eller vad säger ni?! ;0)


Så här trött var jag efter en hel dags busande med kusinen!! ;0)



Nu kan jag hjälpa till i trädgården, har fått egna redskap så nu blir nog Mamma Glad!! ;0)



Jag och Isa hos Mormor vi har egna stolar där ;0)



Sen har vi hunnit med att hälsa på Mamma Madde Pappa Robban och Aron & Elsa..
Jag köpte coola Muggar till oss!! ;0)

Och så i Måndags började jag på Förskolan igen!
Gick jätte bra har lekt med barnen och blir inte ledsen när Mamma går, är fortf lite osäker ute när alla stora barnen springer omkring så då håller jag mig gärna till Ngn Vuxen men det går nog över snart! :0)



Och så här trött blir man efter en dag på Förskolan! ;0)


Ha det Gott!!

//Iris!!

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar