måndag 9 juli 2012

Sommarmys,, ;0)

Jag har ritat på det stora blocket jag fick av Farfar :0)





Och lite på mig själv ;0)



Busat med Isas Roliga Morfar,, han var nog trött efter dom varit här hihi ;0)



Han var inte ensam, jag däckade Tidigt! ;0)



Har Busat med Flexa ;0)



Hihi ;0)



Plockar vinbär som är mogna nu, men jag tycker bäst om att mosa dom i handen hihi ;0)






Kusin isa hjälper oxå till att tömma vinbärsbusken ;0)



Och busar med mig! ;0)



Morbror Per lekte med oss och körde runt oss i min kärra,, det tycker både jag och Isa är Superkul!! ;0)



Fort går det!! :0)



I morse var det Pappas första semesterdag!! Så vi mös hela Familjen i sängen, även Vargen för det var tvättbyte där idag ;0)



Spelade spel på Pappas mobil ;0)



Ngn Möööös väldigt Mkt!! ;0)



Jag provade Mammas solhatt..



Lite svårt att se ;0)



Tittuuuuut!! ;0)



Har myst med Moster Emelie, hon e snäll hon :0)



Och nu hänger jag framför tvn innan det är dax att sova,,

Ha det Gott go vänner :0)

Kramar//Iris

- Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar