onsdag 4 juli 2012

Smått & Gott,, ;0)

Från lägret i helgen..


Vädret var ju inte det bästa när vi kom dit, Men som dom säger Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;0)



Och jag Älskade att plaska och springa runt i gräset i mina regnkläder ;0)



Tittade på Hundträning Skydd som det heter, Hunden jagar en tokig Man som springer runt och viftar med sin arm som en galning! ;0)
Och sen sitter hunden i Armen helt plötsligt?! ;0)

Fort går det och jag kan ju inget annat än att skratta för det ser ju så kul ut Hihi ;0)

Såg väldigt bra från Pappas axlar i alla fall! :0)



Men vissa hade det Gott i gräset och solen ;0)





Sedan vandrade jag iväg själv och hittade nya vänner, fick hänga med de Stora tjejerna ;0)
Såå Spännande!! :0)



Sedan Mötte jag min Nya Bästa vän!! Darko!! <3 :0)



Honom Gillade jag!! Han var så Snäll sååå snäll!! Han bar på mig visade mig alla hundarna och han berättade historier och lekte med mig med en boll,, Han var helt enkelt Bäst!! :0)



Sedan tog jag en 3 Tim tupplur, man blir trött av den friska luften vid Havet ;0)


Vi avslutade dagen med att ta ett foto på Pappa Flexa och Flexas syster Feija och hennes Husse,, Lika som Bär Not!!
Men båda lika söta tycker jag Hihi ;0)



Sedan har jag varit hemma hos Elsa och hälsat på!
Hon lärde mig hoppa stutsmatta!! ;0)



Gick ganska bra om jag får säga det själv, kör lite "Robot style" Hehe ;0)



Gungan var ju såklart en favorit eller som jag säger "InGa" ;0)



Vi passade på att slappa lite i solstolarna, och jobba lite på Brännan!
Ehhhh eller Jag har ju heltäckande klädsel och 50 i solskydd så jag fick inte Mkt färg om man säger så ;0)

Åhh Mamma typiskt att du ska vara så noga, killarna kollar ju inte efter en Blekfis juu :0/



Mös med Drutten när jag kom hem :0)



Härmas lite ;0)



Myyysigt :0)


Han hade oxå Bra "Goseöron" ;0)



Provade min Mammas gamla klänning som hon hade när hon var liten,, Fin va!! :0)



Den gick bra att Busa med!! ;0)



Jiiiipi!! ;0)


Och denna fina Dress fick jag av Farmor Farfar och jag tror även Faster var med på ett hörn ;0)



Gillar den skarpt! ;0)

Tack sååå Jätte Mkt!!! :0)



Äter Köttfärssås!! Najs!! ;0)

Sov så sött!!

Kramar//Iris!!

- Mamma iPhone

1 kommentar: