lördag 14 juli 2012

En dag på Staun,, ;0)

Mamma skulle in till stan så då åkte Pappa och jag med..



Och när vi väntade på Mamma så köpte vi en Present till henne, hon behövde verkligen dom här! ;0)



Hon blev jätte Glad!! ;0)



Vi hade så mysigt för vi var och åt lunch på ett café som heter 3G, och jag fick pannkakor med sylt grädde och Glass!!!! Mums!! ;0)



Vi måste helt klart åka till stan igen, så Lyxigt!! ;0)


Man fick äta med fingrarna me ju ;0)



Ooooops!!!! Ajaj Pappa där kom jag på dig, Inte röra mina Pannkakor!! Hmmmm ;0)



Sen skulle vi få besök av Ola så då fick jag ju klä upp mig! ;0)


Det är av Ola jag fått mina Hagge-Kaniner!! ;0)



Så det kanske inte är så konstigt att dom trivs hos honom ;0)



Idag har vi plockat röda vinbär som vi fryst in, det ska bli saft till mig och mina kompisar sen ;0)

Men vi sparade några vinbär till kusin Isa nu när hon och Morbror och Moster ska passa vårt hus när vi är borta! :0)

Idag åker vi till Malmö och Faster och Galna Farbror Samuel!!

Och på Ons blir det Norrland och stugan och Mormor och Morfar en vecka! :0)

Ha det Gott!!

Kramar//Iris
-Mamma iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar