onsdag 11 juli 2012

En dag på Landet ;0)

Farfar jag får sitta på Bordet!! Hihi ;0)





Har ni sett vår Knasiga katt!! Hihi ;0)
Han kräver Bättre vård!
Så nu får vi nog börja byta blöja på honom oxå?! ;0)



Jag fick en jätte fin väska och mössa av Mormor i ett paket som låg i brevlådan!!!
Jag är såååå nöjd!! Tack Mormor du är så snäll och duktig på att sy!!! :0)



Så nu har Mamma och jag lika fina väskor!! Så snygga vi ska bli ihop ;0)



Snygga mössor gör hon!! :0)



Gillar aptygerna!!
Det går att beställa om man skulle vilja, bara säg till mig så frågar jag Mormor ;0)



Jag går med stil, eller vad säger ni?! ;0)



Hjälper numera till lite mer här hemma, har börjat ge hunden Mat! ;0)



Man fick gå mkt :0/


Och gräva men det gillar jag! :0)


Meeeen.....


...det var ju så drygt att gå fram och tillbaka, så jag tyckte det var bättre att äta direkt från tunnan! Hihi ;0)

Mamma och Pappa sa att det är nog bäst dom matar Flexa själv annars kommer hon se ut som en tunna om ett tag, så mkt mat som jag gav henne!! ;0)



Ha det gott Go Vänner!!

Jag säger bara Cooola Bananer,,, Hehe;0)

Kramar//Iris!!
- Mamma iPhone

1 kommentar: